äntligen klar..

Igår blev jag klar med julklapps shoppandet. Så skönt!
Råkade gå över budgeten mellan mig och Johan. Jag sa nej till 1500 men handlade ändå för typ 1400. Kan ja säga gillar att ge bort saker. Riktigt stolt över Nannas klappar, kändes helt rätt. Hoppas bara att hon blir glad.
Ja och Hedda va på stan hela dagen igår, delade på en hel kyckling/curry baugette. Såå gott, älskar La Baugette. Men min mage va inte beredd på mat efter 12 tmmar utan, fick lite ont men bara å bita ihop och leta vidare. Andreas var väldigt svår att shoppa till, han är så kräsen. Prata med Jenny och hon hade tydligen samma problem.
Saknad jullåtar i affärerna och snö utanför. Men det funkade.

image192

Sen träffades vi hemma hos mig och beställde pizza. Kom på att barnpizza är helt rätt i storlek behöver inte mer!
Kollade på vänner sen va det typ läggdags. Somnade lite efter tio. värsta penssisen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0