Karaoke och mellandagsfynd

Bra jul har det varit. Har gosat mkt med Johan och nu med Rosie. Hon är just nu väldigt intresserad av skrivaren och papprena som kommer ut ur den. Min lilla tjej det!
Fick måånga bra klappar, höganäs tallrikar och skålar, pengar till soffa eller annat skoj, mcleods säsonger och smycken, Goodie!

Va på stan med Nanna och Khori i torsdags. Vinkade av Johan sen gick vi och föröskte shoppa loss men det gick sådär. Hade inga krav på vad jag skulle hitta så det gick bra för mig. Värre för Nanna som var tvungen att hitta en cocktail klänning men precis när vi gett upp och gick Klaraberg mot stationen gick vi in på Axelssons och där fanns den.. Den perfekta klänningen. Men innan det hade vi fikat på John Chris. Maffig Ballerinakaka, gått runt i gallerian och haft massa roliga samtalsämnen och klaganden på dagens mode. Hehe!

Igår kom Karro och hämtade mig så åkte vi ut till Årsta och till LA Bar. Varje fredag är det karaoke där och Karro o Håkan är stammisar. Va sjukt kul. Kom dit vid halv tio och stanna till ett. De som brukade komma dit och sjunga och hon som var värdinna va sååå sjukt grymma på att sjunga. Släpp skivor männskor! Karro sjöng lite, hon kan fortfarande min Kajjo. Jag och Håkan satt mest och störde oss på Det och Det. Det 1 var vad vi trodde va en kille som ville vara tjej men det visade sig vara tvärtom.. Jobbig röst och kunde INTE sjunga. Det andra Det var en blonderad tjej som opererat/förstorat läpparna så hon typ kvävde sig själv med läpparna om hon log. De slaktade varenda sång i pärmen.. Stackars sånger, stackars öron.
Fanns ett pervo där också som va på varenda tjej typ som sjöng. Viskade i öronen och försökte bjuda på sprit. Bättre lycka nästa gång äckel...

Idag va jag och mamsen och fader iväg till Solna. Jag letade ett smycke och fann ett sött smycke och två klänningar! Yeeeeaj fynd. Kul att shoppa med mamma.. Hon går runt och hittar saker medan jag provar och kommer med smarta lösningar. Typ en tubklänning som kändes som den ramla ner och hon föreslog att sätta i band bara. Inga problem. Vart inte den, vart två trikåkläningar, kunde inte bestämma vilken färg jag ville ha så det blev båda. Kostade bara 150 styck.

Ikväll blir det lugnt, sista kvällen med föräldrarna på 2007. Imorrn kommer Johan tillbaka så ska vi ha en mysig innekväll och ladda inför nyår och nittitalsfest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0