Be my Valetine

Klarade oss igenom långa jobbiga dagar i skolan.. hade föreläsningar från 10-18 igår, och 10-15 idag.
Sen träning på gymmet. Gick bra idag, kunde faktiskt springa!

Imorgon är det Alla hjärtans dag..!
Hjärta
Vi tjejer ska vara traditionen trogen och ha tjejmiddag. Förra året skulle vi ha ost, vin och choklad kväll men det sluta med hemmagjord pizza och chokladlime kaka! Det va gott.. Sen blev det spel.
Imorrn blir det nån god mat, kanske marängsviss med chokladsås och annat gott!
Jag o Johan bestämde att inte fira eftersom det är ganska tråkigt att binda upp sig på en viss dag.. så vi binder upp oss på lördag istället.. Helt logiskt! Ska äta god mat, efterrätt, choklad och ev hyra nån kärleksfilm. Ska bli trevligt.. ser fram emot de. Roligt att fira det för första gången på riktigt.. har aldrig lyckats hålla förhållandena över denna dag.. och nu ska jag inte fira den.. helt logiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0