kroniskt avis

ååååh så avundsjuk på Helena, i natt fick hennes syster sitt andra barn, sin andra son!
Så fina namn Eddie och Wilmer.
vill också ha syskonbarn, tycker Andy kan skynda på lite!
det bästa med syskonbarn är att man kan gosa och mysa med dom och sen bara lämna tillbaka
dom och det är alltid uppskattat. Får ju ledigt nån timma..

ska snart åka hem. ska bli kul, längtar efter sthlm lite.
Blir mycket å göra, ska klippa mig, shoppa, fira pappa, träffa nahal två gånger, umgås med johan och familjen och kanske gå på hockey.
Hmm.. synd att det inte finns plats för plugg.


Kommentarer
Hanna

Läser ekonomlinjen på Stockholm, tentan var i Marknadsföring men jag tror det gick bra. Hoppas det iaf. vad ska du göra i helgen?

2007-02-23 @ 17:59:22
URL: http://hannalindqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0