snaaart

Börjat ny kurs nu.. kul med juridik!
Har en lärare som ser ut som Anton (Emils pappa)...
Och tydligen har vissa av dom vi läser med inte vuxit upp helt.. tragiskt!

Fick boendeuppdelning och busstider äntligen! Bara en vecka kvar till ÅRE!!!!
Ska bli sååååå kul!

åre 






så proffsiga kommer vi va i åre.. alla inkl du Vickan!! =)











Vill bli frisk så jag kan träna igen, helst innan gratistiden tar slut..!
Ikväll blir det bio och drinkar på stan med mina tjejer.
Kanske ska möta upp Annika.. hoppas det går bra för henne *håller tummarna*


Kommentarer
Maria

Hej Joanne det är Maria din kusin i Norrköping...
Mormor eller din Farmor "tipsade" mej om att du hade en blogg så jag kollade in lite...
Det var länge sen vi träffades men vi kanske ses hemma hos farmor(mormor)någon gång =)
M.v.h Maria(din kusin)

2007-01-19 @ 22:20:36
URL: http://marran.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0