sol sol sooooooooool

Äntligen här, äntligen efterläntad semester...
I lördags landade vi, akte till vart lilla hotell.. och var de ENDA som steg av bussen.. Trodde det skulle vara mycket tyskar där men visade vara mest britter.
Maten är sadär, väldigt brittisk.. pommes och fritterat alltid. Tartor efter varje maltid. Men men, mat gar ner.
Johan har lyckats bränna sig pa handleden och fötterna, amatör! =)
Lever livet med en skön balkong och en öl och en bra bok.

Var skönt att komma bort fran allt, framförallt för att glömma allt det hemska med K. Kommer bli svart att komma hem till ett tomt hus där allt paminner om honom.

Har varit i Alcudia och Palma. Shopping!!! =)
Imorrn blir det dansuppvisning och tre rätters middag.
Torsdag solning pa högsta niva.
Fredag vet ej.. och sen hemska tanke hem igen.


Kommentarer
vicks

låter absoolut som ni har jätte tråkigt. ja e inte dugg avis.. nej nej. inte de minsta.
jag vill meeeeeeeeeeee vara där. :D
hoppas ni har de underbart. hälsa johan.
kramar victoria

2007-07-17 @ 21:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0