soon, very soon...

Mycket att göra nu. Börjar få lite ångest för min tid.
Måste packa idag, plugga statistik och försöka förstå approximationsscheman. Inte lätt!
Ska jobba hela dagen imorrn och taxin kommer kvart över fyra på lördag. Inte mycket tid kvar.

Igår träffade jag Anka på Calles. Tur att Johan hängde med, annars hade jag fått sitta själv i fyrtio minuter och sen gå själv o frysa på vägen hem. Det blev kallt på kvällen, hade jag inte räknat med.

Längtar till lördag... ska bli skönt med en solig semester, Har inte haft nån direkt sommarkänsla alls. Har solat två gånger det är det närmaste. Har inte badat, varit på Thuns, i Grisslehamn eller kunnat ligga och läsa en bra bok i solstolen eller hängmattan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0