röd näsa utan rödvin

Idag är inte en bra dag.. började bli sjuk igår. Ont i huvudet, snuvig och illamående.. så det vart ingen
utgång, inte ens en förfest för mig och Helena. Istället stannade vi hemma hos mig och åt tacos och kollade
på Andra chansen. Annika ville de så vi ställde upp fast att vi inte gillar de. Lite förvånande röstningar faktiskt. Men min favvo Sonja gick vidare. Fin låt.

Va snäll och frågade Johan om han ville ha skjuts hem igår natt när han va ute, men han sa nej.
Så jag gick å la mig efter att ha kollat på Helens små underverk och halva av nån konsig kanske Hitchcock film..
Då.. ringer telefonen. "Kan du hämta oss, du måste inte men kan du?" Kunde se puppy ögonen på andra sidan linjen.. Så jag gick upp, klädde på mig igen och gick ut skrapade bilen och hoppades att jag faktiskt skulle kunna ta mig i från parkeringsplatsen den här gången.
Sen fick jag ett fyllo brevid mig som knäades och luktade. Inte lika som dom på kryssningen som druckit konstant i två dagar men nästan..

Idag har jag varit allmänt förkyld och min Johan har varit/är fortfarande en pensionär.. Han sträckte en muskel i ryggen imorse och har varit imobiliserad sen dess.

Vickan har den bästa listan som faktiskt stämmer in såå bra på mig... tyvärr.
Så klockren!


Kommentarer
vickan

angående informatinspalören...tror du och jag e lite lika när de kommer de killar faktiskt. haha. tyvärrr.. men vadå.. vi e bättre än bäst ändå så de så ;)
hoppas de gick bra ida eller de vet jag att de redan gjort =)
pusss

2007-03-06 @ 18:10:50
vickis igen

tack sötis.. tur att ja har er. ska bara ta mig för o ringa först. de liksom e ett jobbigt steg bara de. ajja.
angående usa..vi måste ta tag i de där nu om vi ska komma iväg nästa år. tänkte börja kika i kataloger o så imorn lite smått. sen kommer vi o joinar dej på bryggan =)
saknar dej med. ses imorn. puss

2007-03-06 @ 21:30:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0