vill ha mer vår

Igår va vi i Marieberg och shoppade loss på Willys och IKEA, stannade på Skopunkten och jag, annika och
helena blev kära i samma skor! Supersöta!!
Va stolt över mig själv att jag bara handlade för 50 kr på IKEA och inte nåt onödigt. Ska dra med mig Johan nösta gång så jag får köpa sånt med gott samvete.

Idag jobbade ja på Öhrlings igen. Det är kul, ganska mycket stilla sittande framför datorn så det känns i ryggen mot slutet av dagen. Men men, bra betalt och så.
Det är bara vi som jobbar extra som är unga alla andra är över fyrtio förutom några som bara är över tretti.
Åt lunch med några "tanter" (kallar dom de för de va så tråkiga).. en hade en lång utläggning om renoveringen av sin dotters lägenhet och hennes jobb som reporter fast inte nyhetsreporter på p4. Och sen kom dom in på nån gammal 75 årig tant som vart på tv nyss och sen på maud adams.. Mmm jättekul. Dumma Johan som ringde och störde mig mitt i allt det intressanta.
Nu är det bara tentaplugg på gång innan jag ska jobba igen.

När jag gick hem längs Torsgatan sken solen och det va varmt och vårigt. Längtade efter en kaffe på en uteservering. Längtar till riktig vår och sommar! Snaaaaart


Kommentarer
Hanna

Jag veet. visst känns det härligt att snart få sätta på sig vårjackan, lätta skor och glajjor :). Hihi - glad vår på dig! Och lycka till med tentorna.

2007-03-14 @ 20:33:17
URL: http://hannalindqvist.blogg.se
Hanna

Ja verkligen. Bara man inte sitter med dem för länge så man får en sån där sexig jag-har-varit-i-åre-i-två-veckor-googlebränna. Hm. När man inte varit i Åre alls alltså. Men men. Glöm inte att äta MYCKEt godis nu såhär i vårtider. Hallonbåtar är bra för humöret. :D

2007-03-16 @ 10:00:59
URL: http://hannalindqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0