Here's a sign for you

Snart är det sommar.. om bara typ fyra veckor har vi haft den sista tentan å det är dags att flytta hem till Sthlm. Ska bli kul, Karro kommer hem en  snabbvisit från Island.. Kunna umgås med Fii o Orky o alla..
Men kommer sakna alla här. Bara Helena blir kvar i Öret så det får bli lite påhälsning ibland.
Och alla SKA komma upp till mig en helg så vi kan träffas och så..

Får se om det blir en ny road trip eller vad..
Var så roligt sist. Helena gjorde en Jossan.
Alla konstiga tyskar.. Alla som stirrade på oss.. Konstiga åskan.. Och såklart alla roliga skyltar.
Vem kommer kunna glömma:
image137
Inte alls förvirrande...

Måste göra om den resan nån gång, och sen blir det en sista minuten i höst när ändå dom där andra drar iväg till Staterna. Anka, jag o Hedwelena. 
 image139 

Nu ska jag återgå till min roliga avtalstolkning. Om bara alla telefonförsäljare kan sluta ringa mig.
Kom på varför jag aldrig pluggar hemma längre. Låt mig vara!!


Kommentarer
Helena

Där är den juuuu :)
Vill ligga på den där stranden tack! :P
Hoppas du fick något pluggat idag trots alla telefonförsäljare ;) och att huvudvärken gått över... puss

2007-05-08 @ 20:23:42
URL: http://helenalundquist.blogg.se
ankan

självklart ska vi göra världen osäker nån vecka i höst:P

2007-05-08 @ 22:49:18
Nahal

"Östra Västra"?!

Dear lords... >_<

2007-05-11 @ 21:50:55
URL: http://www.autumnfrost.blogspot.com
Anonym

Haha, JA! Så måste det vara. Konstigt nog är det ofta fel i facit också.. Märkligt.

2007-05-13 @ 21:27:14
URL: http://hannalindqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0