Jag och mitt husband

I fredags firade jag och mitt husband 1 år.
Mysig, romantisk middag blev det. Jag tog bussen ner och väntade på perrongen när han kom av tåget.
Sen gick vi tillsammans upp till Wobbler.
Åt riktigt god mat.
Förrätt: vitlökbröd (såklart) med färskost
Huvudrätt: Lammrostbiff med rosmarins o timjan kryddad potatis o kikärtor
Efterrätt: Frusen blåbärscheesecake.
Och ett super gott rött vin. I love röd vin! Det bästa vinet. =)
Sen fick jag ett jättefint silverhalsband.
kul för mig att få presenter två veckor i rad!

På lördagen var det bullbak o tvätt på förmiddan.
Sen skulle vi gått på bio och ville se Hot Fuzz men den gick bara tidigt. Så det skulle bli klassiker kväll, var så sugen på Audrey Hepburn maraton med Sabrina och Breakfast at Tiffany's. Men den enda klassikern som fanns var Mandomsprovet så det fick bli den och Old School. Hyrde The Producers också men det får bli en annan gång.
Nästa helg ska det bli Hot Fuzz och Blades of Glory, dvs helkväll i biomörkret. Blir en upprepning av Chicago i London. Vi köpte med oss kycklingklubbor och åt i salongen. Mums!



På torsdag ska jag till Forex för första gången. Lite nervöst.
Hoppas jag passar i påskgult.. Får fixa brännan lite så kanske det blir bättre.
Försökte vara duktig och plugga i fredags och var inte beredd på plugg ute. Det slutade med ett fint V på bröstet, halvbränd panna o näsa och överarmar.. Tja jag var ju varm iaf!



image135

Hedwelena.. Du kommer väl ihåg vart vi hittade den. =)


Kommentarer
Helena

Of course.
I ett parkeringshus, om man nu ska kalla det det, i Vimmerby. :)
Tack för en trevlig dag igår! :)

2007-05-08 @ 11:30:33
URL: http://helenalundquist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0