Lyckad fest..

Nu har mina gäster åkt hem.. ensam igen.
Har vart kul i helgen, mkt gott att äta och roligt prat. Lite skvaller också SÅKLART!
Annika gjorde en jossan fast lite mer utsvävad ; )

I lördags kom Nahal o Sara. Vi hämtade dom vid tåget jag o Anka sen gick vi alla fyra på stan och
en fika/lunch på BaraVara. Mysigt och gott. Köpte en söt turkos top på HM som jag hade på mig i söndags under alla lager av kläder.
Sen hem och beställde pizza från Tre kronor och dålif film på Tv. Pizzan kom en timme senare och han va sjukt dryg och jobbig. Aldrig mer därifrån! Sen blev det lite spel och kort.. och sen McLeods såklart. Johan kom hemrullandes vid ettiden och gick direkt in och däckade i sängen..

Söndag vart det sovmorgon istället för promenad i skogen.. sen grillmiddag hos Josse på Tärnvägen. Världens holabalo där borta.. uppvärmd pool, Dj, hamburgare och typ allt folk på campus! Grymt kul och alla va där verkligen!

Måndag kom Malin.. hämtade henne på stationen. Annika, sara o Nahal väntade i lägenheten.
Körde en Nintendo turnering, sen lite varma mackor och till slut tacos ute med dom andra. Satt och pratade och åt tills det började bli för kallt. Då packa vi ihop och tog en vända till Kärlekslandet och området. Mycket folk i kärlekslandet och fanns Dj där också. Kan inte ha gått bra för festivalområdet.. Hade tydligen gratis inträde tills kvart över nio.

Nu ska jag plocka lite och en blir det plugg tills redovisningen imorrn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0