Summer.. oh yes I can see it now

Igår fick jag för mig att baka jordgubbstårta med det ville sig inte. Tybble ville inte ge mig några jordgubbar så det fick bli gräddtårta med vindruvor istället. Mkt mumsigt ja.
Tog med den till Helena sen och kollade på sista avsnittet av OC med tjejerna. Det var inte alls bra. Men skönt att det är slut. Hoppas att det börjar något annat roligt nu! Inte what about Brian.. usch fattar inte att ni fastande för det.

Imorgon är det Vårruset. Är verkligen inte på humör för det. Känner mig inte det minsta sugen att springa fem kilometer i regn eller ens springa fem kilometer. Kommer att döööö! Och det är inte en överdrift.
Har bara klarat att springa fem kilometer en gång.

image142


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0