halloween

igår va det halloween fest på strömpis.
kvällen började inte så bra.. kom hem sent.. hade klädångest.. sprang upp till vickan med femton miljoner saker i händerna.. alla satt i hennes trånga hall och gjorde sig i ordning. Eller alla utom Anka som satt i sin piratutstyrsel ready to rumble. 
fick springa till bussen sen.. martin kom och försökte skrämma oss i sin mask men hans skratt visade vem som dolde sig bakom masken. hehe inte så starkt jobbat.
bussj-veln kom ju aldrig.. stod där i typ en halvtimma. frös mina små tår off. fick veta sen att bussen blivit rånad men det va ju först idag.
< bilder kommer senare >

va kul på strömpis. lite segt mellan middagen och "festen".. sen flög tiden förbi och det slutade med att vi sprang till bussen. fick träningsvärk direkt.. wow är jag otränad eller vad?! =) men bussen kom aldrig så vi sprang i onödan och tog en taxi hem istället.

image164


äntligen klar med caset. sååå skönt. nu är det "bara" tentaplugg som gäller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0