hotta brudar i öret

Igår gick ja, Anka och Charlotta på Uggla. Vi möttes på McD först och åt lite snabbt innan vi gick till Club 700. Låg tydligen vid Conventum. Aldrig sett det förut. Lämnade in jackorna och gick in i den smockfulla baren. Va duktig och fick i mig nästan ett helt glas vitt. Men det va lite jobbigt med de stora klunkarna. Smakar så surt och äckligt, nä tacka vet ja rött. Men vågade inte riktigt gå runt med det bland fulla medelåldrare.
Det är ganska roligt egentligen att de enda som hördes i den bardelen va de som va runt medelåldern. Dom blir såå högljudda när dom fått lite att dricka.
Va väldigt blandade åldrar, mycket kära medeltaggare, men det fanns lite yngre ju längre fram vi kom. Stod framme vid scenen vid högtalarna super bra. Men det fanns två gamla äckliga där med. Vart lite armbågar när jag blev irriterad på gubben framför som hela tiden skulle backa.. Hehe. inte jaaaag ; )
Uggla va bra, körde mycket blandat nya och klassiker. Och lite un-plugged med bara gitarristen. Anka kollade in basisten ordentligt. Men håller med, han va en 10:a.

Efter konserten gick vi lite i snöfallet och slutade på Hellas, där vi tog en drink och hade lite tjejsnack i två timmar. Sen hemkörning, så skönt. Tack J.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0