MoodPad

Hade intervju med Emma och Fredrik imorse.. Slog rekord! Lyckades svara på alla frågorna på en minut. Haha.. men det va kul att se Fredriks min.. Så nu är jag helt plötsligt transport o logi ansvarig plus eventansvarig till viss del. Lite surt för ja blev så paff när Emma ringde och att dom ville ge mig posten som Helena skulle få. Inte så organiserat. Men men.. hoppas kan man jue. Behöver iaf inte känna att jag dumpar uppsatsen eftersom Jocke också är med i projektgruppen. Kommer ju se bra ut på CV:t och liten fot in hos Deloitte kan man ju hoppas på. Hade varit sååå mycket roligare om Hedda kunde vara med så vi kunde fått samma post tillsammans.

Vi hade lite tråkigt idag när vi gick igenom all formalia rest från handledningen.. Så upptäckte en ny grej på datorn.. MoodPad. Blev min och Tims nya leksak för Jocke hade ingen.. Men han använde Tims ibland. Hahah så går det när man väljer fel märke ; )

Sen åkte jag ner och fikade på stan med Fridis. Massa prat och minnen innan vi började diskutera festen. Hoppas det kommer bli bra så det inte bara faller. Men det ska nog bli bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0