baby on the rocks

hade sjukdag igår.. mycket trevligt. nös konstant från det att jag vaknade tills det var sovdags. Istället för utekväll blev det hemmakväll med näsdukar och film.
Kollade på wild hogs och på smällen.. alla hade pratat så mycket om på smällen. tyckte den va supergullig. och ganska informativ  ; )

     

i helgen va maria här på besök. mötte upp henne och hedwa på stan i fredags sen middag på bryggan.
slutade hemma hos hedwa.. roliga samtal om allt från ormar till tjejen från amelie från montmartre (?).
kul va de iaf.. fast vi skrämde nog upp cam lite för mkt.. ooops


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0