helgen kom o gick

igår åkte ja, Heddi och Anka till M-berg och shoppade loss,, jag var den som shoppade mest. Tyvärr.. Heddi skulle ju hålla koll men hur gick det.. inte bra! Körde en vända i M-bergs centrum först och sen över till Ikea, där jag faktiskt va stolt över att hålla mig till listan!

måste bara säga också att ikea har börjat julpyntningen så nu är allt fair game =)

på kvällen va de reunion/kick-off fest på Bryggan. Blev lyckat trots allt. Vi va lite besvikna på uppslutningen men det funkade. Hade dom vanliga inslagen, sing star och 20 frågor. Sen musik quiz och Buzz.
hade sjukt kul fast att martin slog mig i sing star, men som jag sa så är du ju min bitch alltid annars så. men betalade sig bra, fick skumpa så jag vart nöjd och lät bubblorna tysta mun.
vart väl lite senare än planerat, kom hem vid halv fyra men sjukt kul va det iaf.

idag har det varit en seg dag. lång sovmorgon och lite mys. sen "frukost" framför tv:n.
lyckades lägga in musik på min nya mobil OCH installera routern. Överträffade även datageniet självt, så jag måste ju hålla med om att det kan bara komma från mamma!
Har nästan löst mitt tekniska problem med mobilen men jag är inte nöjd med resultatet. Vill ha mina bilder och mina SMS. Alla mina underbara minnen. Från kvällen då Heddi hoppade sönder min redan sönderfrusna fot, när vi skulle sätta ihop byrån. Första kvällen med johan, Lillans konstiga humor... mycket minnen blir de.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0