mystisdag

tucker om våra mysisar.. bullätning och När Harry mötte Sally hos Anka. Mysfikor varje torsdag, lunch varje dag..
sakna!!

igår va det nätverksdag för oss i sesam. Jag och Helena kastade i oss lunchen och sprang sen runt bland alla revisionsbyråer och pratade och hämtade pennor och pratade. vart typ ombedd att söka direkt.. läskigt, jobba och söka jobb.
sen tog vi en prommis med vicky till tybble och köpte fika. Sen satt jag o Heddi kvar och snackade tjejsnack. så roligt det var. Bestämde oss för att kolla på Desperate hemma hos Mattias.. hehe större Tv.
Gjorde pasta och pastasås. Heddi saknar Wilmer alldeles föör mycket. Slutade med att hon tryckte in mat i min mun. hehe fu unny verkligen.
hmm undrar hur det blir i helgen då. bara ja och Heddi kvar i helgen, och pojkarna såklart.

nu är det plugg plugg plugg som gäller. statistik och fek c och uppsats. hmm kuuul.
hatar statistik. men måste klara av den nu. vill inte ta om det igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0