pin för att va fin...

jag och helena åkte ner på stan och fick våra ögonbryn plockade på body shop.
det kändes en hel del faktiskt. försökte ha ögonen öppna men de tårade upp sig. men det är ändå så skönt, så härligt. jag ääälskar att bli på hålld på med och sånt. looove it. därför jag tycker om att bli sminkad på make up store och även om det gjorde ont att få dom plockade så va det skönt och det va trevligt att få lite smink på mina röda bryn sen. kändes lite konstigt att gå ut på gatan med illröda bryn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0