produktiv dag...

satt i skolan hela dagen idag och började med koncernredovisningen. hehe för en gångs skull låg vi före Jocke o Tim och stressade dom lite. Synd bara att dom fatta Excel lite bättre så dom slapp slå på miniräknarn varje gång. Va ju ganska lätt när man kom på de, dåå gick det av bara farten. Men blev ju lite fel ibland.. hehe hela morgonens jobb försvann på ett kick vid samtal med läraren. oops.

väl hemma gick det inte att sätta nyckeln i låset för att nån tyckte det var roligt att pilla in saker där. jähttekul. fick ringa på vicky några gånger tills hon våga öppna. Min räddare i nöden!

Fick Duck soup idag.. wee. Här ska kollas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0