spar-e

Va och bowlade med girlsen igår.. och mattias och cam's nya darling.
Vart lite mobbad för att jag köpte ett kinderägg på pressbyrån för å ta ut pengar, bara för att hedda köpte värsta vuxengrejjen Riesen. Kraftigt chokladig. Fick konstiga blickar av Mattias men jag är van nu, vid gubbar dvs =)

Det roliga för oss när vi kommer är att leta efter dom minsta skorna till Cam. Vad vart de igår liksom., 32or typ.
Men jag va glad för jag kunde ha 36orna.. yeeeeh.
Gick inte så bra med själva bowlingen. första omgången suckade men sen hämtade jag mig och lyckades med en strike. Weee.. alla lyckades faktiskt. ska inte nämna dumma mattias tyckte han kunde ha en egen bana. Fuskisen.
Fick en "komplimang". Vi skulle köpa cola och det första han säger är det är 20 här så ni vet. Cam va tvungen att påpeka att vi va äldre. MYCKET äldre faktiskt och han tyckte att det kunde ju vara en komplimang. I vilken värld då. Vi är inte 43 än. Nu vill jag faktiskt se ut som min ålder. Slipper iaf bli kortad på konsum när jag handlar med johan och han köper folköl. Dumma konsum...!


Imorgon blir det party.. ska fira Charlotta. Fast att hon egentligen fyller på torsdag. Funderar på å våldgästa om jocke ska baka tårta ; )

Imorrn fyller min Lillan år.. liten ska bli stor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0