åter i Närkebältet

Så var man tillbaka igen.. tillbaka i Öret och lägenheten.
Den är just nu belamrad med väskor o haltuppackade saker. Väldigt övervälmande så jag gör istället ingenting. Hatar att mamma känner mig så bra att hon kunde veta att det skulle bli så.
Har varit en lugn helg med take away från Wongs igår följt av flera timmars tjejsnack med Helena och Cam som slutade i att vi plågade oss igenom Eurovision Dance Contest.. boooring och såklart gick det ju sämst för sverige.
Idag blev det en tur på stan och sen fika på Java med lite mer tjejsnack och rent mys.

Känns så konstigt att vi från och med nu kommer att läsa olika kurser vi som läst ihop och setts varje dag i två år. Plötsligt är det annorlunda Skumt. Känns så långt sen man började här när man ser dom nya nollorna.

Så var det dags för distans igen.. känns lite segt efter tre månader tillsammans varje dag och så gott som varje minut. Tur för telefonen, men stackars plånboken. Haha min telesvarare får väl gå varm hemma. =)


Just nu:
My chemical romance - I'm not okay
The Killers
Third eye blind

Shopoholic - Sandra Kinsella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0