Bloggqueen

Är lite imponerad av Helena att hon kan skriva så många inlägg på så kort tid.
Om vi gör nåt hinner (läs orkar eller kommer ihåg) jag kanske kan skriva om det på kvällen. Men bara om datorn är igång. Skulle inte komma på tanken att sätta igång den bara för att skriva ett inlägg. Risken är för stor att jag hittar en massa annat att göra.
Men tillbaka till henne.. jag har sett andra bloggar som lyckas med den bedriften och då är det typ inlägg som Nu ska jag gå.. Nu är jag tillbaka.. Nu ska jag snart sova.. God natt..

klagar inte.. bara kul att veta att jag alltid har nåt att göra.. läsa in mig i hennes och mitt liv. För hon kommer ihåg mer om vad vi gör än jag.


Kommentarer
Helena

Det är ett tecken på att jag tydligen har alldeles för lite att göra. Hur nu det går ihop sig? :S
Men det är bra, för du kommer du ihåg vad vi har gjort :P

2008-04-11 @ 14:47:46
URL: http://heenamedl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0