Booooored

Har inget att göra.
Blev ingen promenad idag för Helena är på studiebesök på Kpmg idag.
Så istället har jag varit lite produktiv. Skrivit en inledning till PMet till beskattningsrätten. Är liite stressad över det hela. Har så mycket som måste göras innan jag åker. Som tur va kom vi igång ganska bra med inlämningsuppgiften till marknadsföringen idag. En sak mindre men det är ju ett PM dit också.
Såklart.. universitet bara ääälskar sina PM.

Nu är det dumma hockey igen! Jag hatar slutspelet. Det tar ju aldrig slut. Kan inte nån bara avgöra snart.
Dom förstör ju mina kvällar. Jag ville ju se vänner idag.. och CSI men neeeej. Dumma hockey.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0