Drömjobb

Fick mitt efterlängtade samtal idag.
I fredags va jag på intervju på en liiten redovisningsbyrå. Den består av två personer i nuläget.  En liten mysig byrå på Kungsholmen. Blev jätteintresserad av att jobba där för att jag skulle få börja med löpande bokföring och sen gå över mer på bokslut och sånt.

Och idag fick jag samtalet.. Jag fick det!!!! Så glad!
Så från och med juni kommer jag att vara redovisare på fulltid. Såå kul. Och helt okej lön, bra arbetstider.
Så nu kan mitt riktiga samboliv börja. Nu kommer jag kunna hjälpa till med räkningar, kommer kunna gå och träna ihop med Johan och köpa en massa saker till lägenheten. Plus att jag "får" hela juli ledigt för att dom andra ska vara borta så då kan jag passa på att måla om i lägenheten. Perfekt!!
Längtar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0