Lugn tjejkväll på stan

Började kvällen hos Anka.. Med middag och ett extremt segt internet. Sen åkte vi in till stan efter tio och gick till pitchers. Helt packat med folk. Men vi fick ett bord till slut. Hade väldigt trevligt.. Men va sjukt seg.
Blev lite roliga kommentarer som när Anka utbrister: Jag vill åka till Europa och jag svarade: Du är i Europa. Haha..

Idag vaknade jag med huvudvärk. Helt sjukt egentligen. Inte bakis iaf. Men har läst lite, städat och packat lite och kollat på film. Kollade på Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö.. va ett tag sen jag läste boken nu. Kom inte ihåg så mycket. Sen kollade jag på tv-filmen Stolthet och fördom med Colin Firth som Mr Darcy. Så bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0