Match you dog

Asså jag vill ju skaffa en hund och såklart en chihuahua.
Jag menar det är ju liksom som en accessoar i sig.
Jag menar den passar ju i väskan.
Plus att jag får en anledning att köpa en ny väska, det behövs ju en stor.
Men asså jag måste ju ha en svart. Jag menar en brun liksom passar ju inte med allt. Har jag en svart kan jag matcha med vilken väska som helst och med vilka skor som helst. Jag menar G-o-d vill ju inte ha en brun hund i en brun väska med olika nyanser.. Hello

     

Tillägnat Nanna...
Love you babe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0