Matfrosseri

Igår satt vi på balkongen och solade.. Så mysigt. Vi gick först ner till kondiset och köpte en massa goda frallor och satt sen på balkongen och åt värsta lyxfrukosten.

Sen på kvällen kom Johans kompisar förbi och killarna spelade lite Buzz Sports Quiz. Väldigt tävlingsinriktade människor.. Vid nio tiden drog vi till Sumpan och åt tapas på El Torro. Sååå gott.
Frosseri fick ett ansikte.. Och även i-landsproblemen =)
Vi åt och åt tills vi va helt sprickfärdiga. Fick lämna en massa på tallrikarna. Sen drog vi till O'Learys innan hemgång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0