Mycket att göra..

Nu har jag varit duktig.. Började morgonen under filten i soffan men sen fortsatte jag där jag slutade igår.
Igår kväll började jag tvätta fönstrena på insidan.. så idag tog jag tag i utsidan.. Blev jättefint. Jobbigt att ha fönster mot en väg.. Borde göra det i den andra lägenheten också.

Kom även på vad jag ska köpa till mamma och eller Johan i present. Inte den roligaste men sjukt praktiskt.

Nu ska jag ta tag i jobbsöket lite och packa innan mötet klockan två.
Sen blir det åka till Sthlm. Har bokat in tjejmiddag med Nanna på lördag. When the cat's away...
Kommer bli riktigt mysigt. Lite film, lite mat och en massa skratt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0