Nostalgi...

Igår hade jag och Nanna tjejkväll med tacos och film.
Vi började med Funny Face, Audrey Hepburn och Fred Astaire. Riktigt bra musikalfilm. Sen gick vi över till en scen ur Robin Hoods äventyr med Errol Flynn. Kvällen avslutades med A Knight's Tale med Heath.
Vart lite sentimentalt.. båda våran tvåa är borta och ingen har fattat det riktigt.
Mitt i sista filmen kom johan hem från sitt nördmöte och frågade om vi inte tyckte att det va konstigt/fjantigt med ny musik i en film om medeltiden..
Priceless... It's called a lance.... Heeello


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0