Roadtrip

Precis kommit hem efter att ha skjutsat Andy.
Fick den uppgiften igår när jag var hemma och väntade på Johan.
Åkte ut till Akalla och släppte av honom vid bilhandeln.. han skulle hämta sin nya bil idag. Hoppas den va bra så jag får ha kvar min.. =)

Snart ska jag åka in till stan för att gå på intervjun.. Börjar bli lite nervös nu.
Kanske va för att Helena tjatade på mig igår att bli nervös.. Hmm får väl sitta och tänka över mina dåliga och bra sidor. Så du fråga på en intervju, såklart man inte vill säga dom dåliga. Tog lite hjälp av Johan till förra intervjun och vad han brukade säga så får väl köra på det igen.
Hoppas hoppas att jag tycker om henne och stället. Skulle ju vara värsta drömjobbet. Redovisningsassistent typ, det är ju det jag pluggat för.. Tja det och revisor. Men revisor tar väl ett tag antar jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0