Suitness..

Imorse åkte jag ner med Emma och skulle prova kostymerna men det va bara byxorna som kommit. Vi provade dom och hittade en skjorta. Sen kom vi på att ingen av oss visste exakt hur höga våra skor va så det va ingen idé att lägga upp byxorna. Så det blir tillbaka nästa vecka och prova allt med skorna på.

Efter lektionen idag skulle jag vara duktig och köpa lagboken och en textbok till beskattningsrätten. Men lagboken va slut så jag fick beställa en. Sen ska ja tjata och klaga tills jag får mina 10 %. De har ju en garanti för att de ska finnas om det står på kursplanen så då ska jag ha min rabatt. Vill inte betala extra för en kursbok. Kan lägga dom pengarna på nåt roligare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0