Underbara stad

I två dagar har jag mött upp Johan för lunch i Gamla Stan. Igår tog jag en kort promenad till Gamla stan och satt och solade utanför tunnebanestationen i Gamla Stan

Idag blev jag klar mycket tidigare än jag trodde så mamma föreslog att gå till Kungsan och kolla på de japanska körsbärsträden. Så jag gick regeringsgatan ner till operan och sen satt jag i Kungsan och läste i solen. Så himla fint med de söta rosa träden. Sen gick jag min promenad till Gamla Stan med en god frappe i handen. Älskar frappe, det bästa med två världar. Is och latte.. mums! =)

Stockholm luktar så speciellt när det blir varmt. Det är något speciellt med varma gator och uteserveringar. Det luktar som när man är utomlands. Och turisterna poppar fram och beblandas med sollapande 08:or.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0