Uppdatering..

Nu har jag haft mina två intervjuer..
På förlaget fick jag fyra nya böcker och en kokbok. Scoore. Skulle vara värsta dröm-förstajobbet. Skulle sitta med allt från fakturor till månadsbokslut. De som jag isf skulle jobba med verkade väldigt trevliga och fick en rundtur. Hoppas att jag får någon fördel med tanke på att jag och VDn kom så bra överens..

Idag hade jag intervjun på revisorsfirman. Hade en av dem från förra gången och en tjej. Så lite var repetition av mina svar från förra gången till henne. Sen fick jag även ett papper med fyra ord på som jag fick en kvart på mig för att skriva vad de betyder för mig. Sen skulle jag bli bedömd på min disposition och stavning och sen gå igenom svaren muntligt och motivera mer. Sjuuukt svårt. Vet inte vad de vill höra.. Bara att hoppas och hålla tummarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0