Varför inte..

Två killar ~20 står vid microvågsugnarna.
Kille 1: Ska du äta det där?
Kille 2: Ja, det var det enda som fanns färdigt hemma. Sambon hade inte lagat mat.
Kille 1: Du kan inte kalla din mamma för din sambo!
Källa: Tjuvlyssnat


Ja varför inte..
Saknar hemlagat ibland. Man fattar inte hur bra det va.
Varje dag stod maten på bordet och för det mesta behövdes det bara dukas fram.
Nu är det andra bullar.. nu är jag sambon som måste göra matlådor och tvätta och städa.
Jag har alltså blivit mamma då eller?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0