Väskchock

Igår hade vi en jobb grej after-work..
Jag satt över en timma eftersom jag ändå bara skulle hinna vara hemma i fem minuter om jag åkte. Sen gick jag vid sex och mötte upp Nanna i Gamla stan för en snabb drink och lite skitsnack. Vi hann inte med allt så vi fortsatte på telefon. Sen när jag kom fram till BJ var det dags för mingel. Det va sjukt kul att träffa folket igen. Länge sen sist nu. Så g verkligen fram emot att träffa M. Spenderade hela kvällen tillsammans och snackade semester och sånt. Sen gjorde vi upp att vi ska träffas på fredag kväll men helt away från jobbet.

Anledningen till minglet var att det hade flygit in en dam från England som skulle hålla säljträning och gå igenom den nya kollektionen. Det va sjukt intressant. Alla säljare borde lyssna på henne. Så gick hon igenom alla färgerna och de olika lädren och material. Sjukt kul. Vart så inspirerad. Vill med ha en sån väska. Ska kanske köpa en till M i julklapp. Men då måste det sparas lite först. Vill även köpa en till H eftersom hon behöver det nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0