Vuxen..?

Helt plötsligt har jag och bror kommit varandra närmare.
Vet inte om det är min personalrabatt eller något annat. Kanske han som vuxit upp eller han som tycker att jag har gjort det. Men min teori är att jag inte är ett hot längre nu när jag har J. Nu finns det ingen risk för att jag och någon av hans kompisar ska få ihop det.

Men det är kul. Han ringer mig oftare nu. Som i lördags när telefonen ringer mitt i målningen och han undrar om jag är i stan och kan ta en vinare i Kungsan. Plus att han kunde skryta för M vilka märken hans kära syster jobbar med. Vilket tjej känner inte till Jimmy Choo och Stella vid det här laget liksom. Och mycket riktigt när han upprepade det kom ett stort flickigt iiiih.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0