Tradition är tradition

Vem har sagt att tradition ska vara tråkigt.
Började julafton mysigt i sängen. Sen åkte vi iväg till villan och slöt upp med resten. Åt en god skinkmacka och lyssnade på Peter Jöback. Som vanligt fick jag hjälpa A med sina julklappar. Han slår aldrig in dom förrän i sista sekund. Så han tröttnade efter ett tag så jag fick sätta på snören på alla.

A hotade med att de ska åka till Florida nästa år, eller utomlands varje år vi inte firar jul med dom. Vill med. Men nyår i N.Y.C lät helt okej. Det får vi styra upp.

Vi satt och diskuterade namn på bröllopsdagar. Vår första kommer att vara bomull. Mammas och pappas är just nu masonit. Mmm sexy. Nästa år blir det plywood. Vem kommer på alla dessa konstiga namn?!

Väl hemma fick jag allt jag ville o lite till..
Fick en spa helg med Johan och en kopp som det står världens bästa tjej i. Gos =)
WESC kläder av A. Björn Axén saker av mams och paps. Såå bra. Jag älskar deras airstylers. Aldrig mer lockborste/plattång eller hårtork!

A blev iaf jätteglad över sin underbart snygga Mulberry tote-väska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0