Hon mådde leva!

I tisdags fyllde Camilla år!
Satt och åt lunch med dom på dan och vi försökte komma på vad vi skulle köpa åt henne. Det gick inte lika lätt att få ur henne saker som alla andra. Lyckades få ur Helena vilken färg på glas hon ville ha och Johan teckensnitt utan att dom fattar nåt. Haha I'm good!

Sen åkte jag och Helena ner på stan och körde en vända. Plus att ví kollade lite åt oss själva också. Hittade en jättefin skjorta på VeroModa. Vill ha! Tja ja, efter en hel del rännandes hittade vi en stig larsson bok, djungelboken på dvd och en massa massa godis.

Stressade sprang vi upp till Helena och slog in allt. Sen fort iväg och mötte upp Vickan och Annika för att bege oss upp för berget. Väl där bjöds det på tre sorters kakor och en super god marängtårta!
En massa tjejsnack och sen en diskussion om uppkörningar som resulaterade i en vild diskussion om filer.

haha, gillar våra kvällar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0