Jag är så lättflörtad..

Idag var det Campusmässa i skolan där flera företag ställer ut. Man kan ska kontakter och prata med dom om jobb och sånt. Jag fick en glad överraskning direkt när jag kom innanför dörren, Drivhuset stod och delade ut chokladpudding! Mässor för oss betyder pennor och godis!
Det var en ganska dålig mässa för oss ekonomer, fanns inga direkta företag där. Men en massa andra.. Nu har jag iaf pennor så jag klarar mig hela terminen.

Igår va vi hemma hos Vickan i hennes nya lägenhet och hade inflyttningsfika. Det va jättemysigt. Vill också ha en ny lägenhet är trött på min fula lägenhet och alla hål och dåliga tapeter. Skulle behöva flytta så jag kan röja lite.. hehe. Har så mycket böcker och saker som bara ligger än så länge. Hoppas hon blir nöjd, den var ju super förutom att det hördes väldigt mycket när nån gick i porten.


Kommentarer
vicks

jag trivs.. men tyckte om när vi var grannar i mutterna.. och saknar jag vårat spring på studnetgatan..speciellt din korrior och linus :P

2008-02-05 @ 19:56:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0