Kanske kanske..

... att det kan ordna sig till slut.
Är inte helt klart med köpet än, blir inte helt klart förrens på onsdag, men annars så är jag och Johan stolta nya lägenhetsägare. Känns så stort. Mäktiga vuxenpoäng! =)
Tihi.. MEN det krävs ju att jag måste få ett jobb. Fick mega ångest igår kväll sådär halv två på natten. Så då är de bara att skicka iväg ett mess till Nanna så fick jag snart ett megagulligt tillbaka. ♥ ♥ Nanna ♥ ♥
Du hjälpte mig verkligen där, annars hade jag nog aldrig kunnat somna.

Men som sagt kanske det börjar ordna sig. Fick ett samtal från Manpower idag och ska på intervju senare i mars för ett ekonomijobb. Lite scary, måste göra ett ekonomitest med konteringar och moms.. Lite som testen på Forex. Men jag hoppas sååå på att jag får ett jobb så vi slipper sälja igen =)



Hittade så underbara klänningar idag.. vill ha..!!!
                      
http://store.delias.com/frontpage.do


Kommentarer
Nahal

I'm here for you always sweetlove =)
Allt kommer gå tokbra, don't you worry lass.

Förresten, de två första klänningarna var riktigt snygga! Den tredje påminner mig om badlakan, av någon anledning :P

Kramar!!

2008-02-19 @ 00:52:12
URL: http://www.autumnfrost.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0