Min fix

Igår åkte jag från en solig, kall vårdag i Örebro till ett svinigt kallt och snöigt Stockholm. Åkte hem till villan och inväntade Johan. Sen kom han och mötte mig halvvägs till stationen. Väl hemma möttes jag av en super söt bukett blommor som var formade som ett hjärta, choklad och bubbly.
Vi stannade på vägen hem och köpte grillad kyckling och gjorde kycklingsallad. Mums!

Idag ska jag möta upp Nahal och se Sweeney Todd på bio! Weee.
Så idag får jag min fix av Johnny Depp, länge sen sist när jag såg Pirates 3 två gånger.


Nu ska jag fixa lite i lägenheten innan jag ska möta upp henne..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0