Snäll o gla

Igår va jag riktigt duktig, gick upp vid sju med Johan och fixade frukost. Sen började jag skriva min del till PMet, tvättade två maskiner, förberedde maten och dammsög. Allt innan kl 1.
Sen åkte jag över till mormor och morfar och hjälpte mormor med hennes skadeanmälan. Och fick se hennes systers BH, undrar fortfarande varför. Ville helst inte veta varför man går med blusen halvt uppknäppt. Efter en lång fika där åkte jag hem och softade lite innan jag hämtade Johan på öldagis.



Idag fyller pappa år, ska snart dit på tårta.
Sen blir det musik på S:t eriksplan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0