Tjejkväll

Igår va vi hemma hos Vickan på förfest. Där lektes det lekar där vi skulle få ihop sammankopplade ord till namn och städer och sen en frågesport om oss och folk vi känner.. Hehe hade två säkra, de va frågorna om mig! Synd bara att det tog mig ett tag att fatta att den ena faktiskt va om mig. Starkt jobbat.
Jag kom tvåa efter Helena och fick ett kinderägg. Haha kommer aldrig växa upp. Jag menar bowlingen =)

Sen vid tolvtiden gick vi dom tjugo metrarna till Kåren. Vi hade inte räknat med att de skulle vara några ute men möttes av en kö. Fast den gick fort och snart va vi inne och intog "svenne"golvet.
Det var en hel del skumt folk där.. mycket nördar och töntar (oss borträknat såklart) Och mycket jobbiga människor.

Helena va på krigsstigen på dansgolvet och buffade och knuffade på dom flesta. Va typ säker på att hon skulle bli nerslagen. Hon har gjort en väldigt fin sammanställning av dom roligaste människorna där. Fast du missade den konstiga tjejen i blå skjorta som dundrade in i oss flera gånger.. Dom som twistade och kastade varandra in i oss och dom som buggade.. Som sagt mycket konstigt folk.


Idag har jag tvättat och kollat på skidskytte-VM. Inte såå mycket att se, men det va iaf roligt hon som åkte fel på upploppet. Haha.
Blev sjukt sur på den andra som tvättade samtidigt som jag. När jag kom ner och skulle hämta min tvätt hade hon/han dragit ut mina lakan ur torktumlaren och lagt dom i korgen.. Fast att jag fortfarande hade tvättid. Idiot.

Hihi snart ska vi köpa lägenhet. Satt och räknade lite förut på vad vi har råd med och hittade en som vi ska bjuda på sen. Iiiih hoppas vi får den. Då är det inflyttning i april. Fin, typ en sån som Johan bor i nu. Med balkong, diskmaskin och egen tvättmaskin!


Kommentarer
Helena

Haha ja jag minns inte alla idioter från igår :P

Förresten så va inte hon ensam om att åka fel på upploppet, det var flera.. tror det va tre fyra stycken sammanlagt.. :P Duktigt jobbat!

2008-02-09 @ 16:36:09
URL: http://heenamedl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0