Dags för nya tag

Idag var det första dagen på nya kursen, marknadsföring C Kändes väääldigt annorlunda. Dels eftersom det bara är typ 30 pers som läser den varav ja känner igen dom allra flesta. Märks att man pluggat ett tag nu.. Läraren började direkt försöka lära sig namnen och sen dags med övningar direkt. Kändes lite trivialt men det funkade.
Kommer bli mycket att göra på kursen, massa inlämningar och en hemtenta. Länge sen, har inte skrivit en hemtenta sedan kriminologin. Det härliga är ju att den ligger över påsken. Lina märkte det först och sa Glad Påsk. Så jippie.. ledighet!

Istället så är informatiken suuuper trivial. Kollade på det som kommit ut. Det är ett dokument om Word. Hur man startar och skriver Word. Hur man använder utforskaren och en introduktion till Power Point. Kommer krevera av den här bara för att den är ganska omotiverande. En av böckerna heter att Arbeta med Excel 2000. Hmm bara kunnat det sen typ 9:an. Men men.. skönt iaf med en lite enkel kurs vid sidan om.

Nu ska jag börja läsa mina böcker och ladda för kick-offen på torsdag.
Fredrik och Emma va så mystiska med vart vi skulle sen på kvällen så kommer ju behöva ha med mig femton ombyten. Kostymbyxor o skjorta på dagen, jeans och nåt annat på kvällen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0