sthlms helg

kom upp till sthlm igår.. efter en lååång resa. Lyssnade på Billboard musik efter att ha blivit inspirerad av Johannas blandning. Åkte hem till mina föräldrar först och lämnade av Rosie. Sen skulle jag sova nån timma tänke jag men det slutade med att mamma satt på sängkanten och höll mig vaken istället..
Till slut kom äntligen Johan hem så jag kunde åka till lägenheten och förbereda inför kvällen.

Vi åkte till Sumpan och åt på en god tapas restaurang. Jag körde vilket jag fick höra är en av de två accepterade anledningarna till att vara nykter. Den andra var tydligen gravid.. Men jag tror att det va bra att jag var nykter, vi åkte sen hem till Ted o Anki och spelade Master of the movies.. Som TP fast med film. Väldigt kul men vi låg under helt men kom igen och vann till slut, mycket tack vare mina kunskaper om Bond. George som Bond och John Cleese som R. Jaja.. nöjd åkte jag hem och stupade i säng. Hann tydligen somna på köksbänken först. Ooops =)

På morgonen gick vi till "centrum" och köpte god frukost och semlor på kondiset. Mums mums.. Sen har det varit Heroes maraton och god mat. Gjorde Jamies salsa som blev suuuper god.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0