Åh vad jag längtar...

.. snart dvs om en halv dag åker jag till Örebro.
Weeeeee.. är så glad! Det ska bli så sjukt kul att se stan igen men framförallt att se Heena.
Ska bo hos henne under helgen och honung ska bo två portar bort hos Martin.

Vi har planerat i stort sett allt redan. Det blir frukost på Java (om vi kommer iväg innan elva), shopping på stan, lunch på Java, soola! =) Sen verkar Heena ha kokat ihop nåt.. Jag fick kryptiska sms och kryptiska svar igår.. Hmm har en känsla av vad det kan vara men har packat för allt..!

Är såå sugen på Java just nu. Igår när jag var och köpte lunch tog jag en bakad potatis med kyckling curry för jag älskar currysåsen bland annat på Java. Men det här smakade sååå äckligt. Det krävdes mycket salt för att den skulle gå ner. Tur att det kom ett bröd till. Så jag måste ha en riktig lunch snart med god sås. Mumma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0