Vill ha...

Jag hörde om spelet Tjejerna mot Killarna förut. Och att det va helt orättvist för att killarna fick enkla skönhetsfrågor om smink medan tjejerna skulle kunna vilket lag som vann EM typ 1946. Superlätt verkligen.

Men nu har det kommit ett nytt.. eller tja nytt för mig.
Trivial pursuit har släppt ett som heter just TP tjejer mot killar. Men nu är det annorlunda frågor,. Tjejer ska svara på tjefrågor och killarna får sportfrågorna. Så nuu är det rättvist. Vill ha det.. vill spela det!!
Jag är ett spelfreak. (så länge jag leder). Monopol är sjukt trist när det börjar sina i kassan.. märkte jag för några veckor sen. Det åskade och blixtrade på landet så vi drog fram Monopolet. Pappa åkte ur först sen jag. Så vi lämnade bordet efter ett tag och kollade på Svensson Svensson istället medan J och mamma satt kvar och battlade. Mamma ledde men råkade säga fel sak och gå på några gator hon inte borde och vips satt vi alla i soffan. Olika nöjda...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0