Why so serious

Gårkvällen avslutades på Victoria och Batman filmen.
Nanna har svårt att greppa att hon inte fick biorabatt där och jämförde därför bion med en prostituerad adelsdam som kräver att hennes kunder ska kalla henne ers nåd. Haha..

Filmen va jättebra. Heelt underbar.
Jag hade förväntningar och de infriades. Jag var mest glad för att jag inte grät över Heath. Det var han som höll upp hela filmen. Maggie Gyllenhaal försökte göra sin roll bra men det var inte lätt när dom förstört den från förra filmen. Morgan Freeman är så sjukt rolig i sina kommentarer, han får det att låta så äkta och sarkastiskt. Det är en film som måste ses!
Allt som Heath gjorde i filmen va så utstuderat och bra. Alla repliker lät så bra och han var inte galen galen som Jack. Mer psykotisk som han ska vara. Han obsessive slickande va en så bra prick över i:et.

Efter filmen fick vi springa till Södra för att hinna med tåget. Väl på fortsatte diskussionen om vad som kan tänkas hända i en tredje film. Som sedan ledde in på SpongeBob Squarepants. Nannas kompis Balsam är helt galen i den lilla svampen. Hon försvarade honom och försökte förklara det bra med den. Men nej jag tror inte att jag någonsin kommer att fastna för den. Kanske blir som Nanna och drömmer mardrömmar om Spongebob i duschen.



Kommentarer
nina

Ja, Nahal sa också att hon undrade varför hon inte grät över Heath..

Känns så konstigt att han är borta, jag menar, han var ju så ung!

Aldrig slog det mig ens på tanken att han skulle försvinna.

Hugs! /Nina

2008-07-26 @ 23:30:02
URL: http://ninagha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0